top of page
Vyhledat

Eurowag přináší na trh rychlejší a bezpečnější platby přes mobilní aplikaci. Dle Eurowagu budete tankovat rychleji, jednodušeji a bezpečněji než kdykoli předtím.

Jak to funguje

Řidiči už nebudou muset ztrácet čas hledáním karty nebo za špatného počasí hledat platební terminál. Po otevření aplikace řidič uvidí všechny stanice Eurowag v okolí. Po příjezdu k vybrané stanici zvolí možnost "Tankovat s Eurowag Pay", typ paliva a terminál. Pak už jen klikne na "Začít tankovat". Nakonec nákup autorizuje a dostane potvrzení, že tankování může začít. Po jeho dokončení jednoduše vrátí tankovací pistoli do pumpy. V tu chvíli aplikace transakci automaticky zpracuje.

Vlastnosti a výhody Eurowag Pay

Ty nejlepší a nejaktuálnější funkce, které vás ochrání před krádežemi a podvody. Co všechno Eurowag Pay umí?

  • Automatické platby - při tankování nemusíte fyzicky vyndavat kartu, aplikace zvládne platbu za vás, aniž byste museli hledat obsluhu nebo platební terminál.

  • Nové bezpečnostní funkce - používání aplikace Eurowag Pay je zabezpečené pomocí PIN nebo biometrického skenu, takže účet je chráněný před nežádoucími transakcemi.

  • Historie nákupů - Všechny platby v systému Eurowag máte pod kontrolou. Pokud jste dispečer nebo majitel, můžete vidět nebo nastavit limity pro každou kartu v týmu.

  • Zámky rozsahu zařízení - Další ochranou proti krádeži je rozsah zařízení. Aplikace nedovolí řidiči natankovat (odemknout pumpu), pokud není u čerpací stanice fyzicky přítomný.

  • Tankování na dálku - pokud se vyskytnou problémy s telefonem nebo kartou, dispečer může stojan pro řidiče aktivovat na dálku bez ohledu na to, kde právě je.

  • 400 stanic - Vaši řidiči můžou platit přes Eurowag Pay na víc než 400 našich nejoblíbenějších stanicích. A přibývají další. V budoucnu bude s Eurowag Pay kompatibilní většina čerpacích stanic Eurowag.

Jak Eurowag Pay získat?



65 zobrazení0 komentářů

Českou inflaci přifukuje nedostatek lidí na trhu práce. Vláda by měla podpořit pracovní imigraci - alespoň to říká ekonom v dnešním čánku v Hospodářské noviny.


Vede to prý ke specifické situaci na českém trhu práce (kolikrát jsem to jen slyšel, že český trh je "specifický"). Dle článku je charakterizován třemi velmi tvrdými parametry: vysokou zaměstnaností, nízkou mírou nezaměstnaností a vysokou mírou nabízených pracovních míst, která zůstávají „neobsazena“. Z finančního hlediska je pracovní trh „přehřátý“.


Čísla tomu napovídají. Je tomu ale opravdu tak? Je na našem trhu problém získat kvalitní pracovní sílu, protože na trhu opravdu je nedostatek pracovních sil (t.j. kdo může, ten má práci), anebo jen na našem trhu není dostatek pracovních příležitostí, o které mají lidi zájem? Není to tím, že naše firmy jsou nekonkurenceschopné vůči západní Evropě, protože zjistily, že namísto budování technologií, automatizace a digitalizace, která generuje vysoce kvalifikovaná a placená pracovní místa, dávají přednost superlevné, nekvalifikované pracovní síle?


Jsou to pracovní místa, o která pracovní trh nemá zájem (neplést si to s přehřátým pracovním trhem nebo nedostatkem pracovní síly) a tito lidé nemají jinou možnost, než dát přednost práci na OSVČ, nebo švarc systému, pokud nechtějí pracovat za žebráckou almužnu.


Jiné specifikum českého pravcovního trhu je pokřivený exekuční systém, který do náruče práce na černo (= peníze na ruku + minimální příjem na výplatní pásce) žene statisíce lidí, kteří pak chybí na trhu zájemců o slušná pracovní místa.


Dobrý příklad je mýtus o nedostatku profesionálních řidičů. Těch je u nás dost, jen málo z nich je ochotno pracovat za směšných podmínek, které jim zaměstnavatelé nabízí.


Nechceme opravdu řešit příčiny problémů namísto naříkání nad mýtem o nedostatku pracovních sil?


https://archiv.hn.cz/c1-67099870-ceskou-inflaci-prifukuje-nedostatek-lidi-na-trhu-prace-vlada-by-mela-podporit-pracovni-imigraci


70 zobrazení0 komentářů

V české dopravě nadále chybí až 25.000 profesionálních řidičů v kamionové a autobusové přepravě. Situaci nezměnil ani konflikt na Ukrajině, kvůli němuž z Česka odešly jednotky šoférů, zhruba stejný počet zároveň přibyl z řad uprchlíků. Nedostatek řidičů, zejména v autobusové dopravě, může v budoucnu ještě zhoršit vysoký průměrný věk šoférů. Sdělilo to sdružení Česmad Bohemia. V Česku je kolem 120.000 profesionálních šoférů.


Nedostatek profesionálních řidičů trápí české dopravce dlouhodobě. V kamionové dopravě jich chybí kolem 20.000, v autobusové přepravě přes 5000. „Důvodem je velmi malý zájem tuzemských uchazečů o tyto pracovní pozice a nedostatečný přísun zahraničních pracovníků, kteří by nabízené pozice obsadili,“ uvedl Bicera.


Situaci nezměnil ani válečný konflikt na Ukrajině. Na jeho začátku panovala mezi dopravci obava z odchodu mnoha ukrajinských šoférů, kterých v Česku působí kolem 5000. „Nicméně se obecně jednalo o jednotky osob a tato situace neměla, až na výjimky, zásadní vliv na chod českých firem,“ podotkl Bicera. Podobná je i situace v případě náboru nových řidičů a řidiček z řad uprchlíků. „Ve valné většině případů se jednalo o ženy s dětmi. Můžeme tedy taktéž hovořit pouze o jednotlivých případech, kdy k takové situaci došlo,“ dodal Bicera.

Problémy s nedostatkem řidičů navíc může v budoucnu komplikovat rostoucí průměrný věk řidičů. Alarmující je podle portálu zejména stav v autobusové dopravě, kde se průměrný věk řidičů pohybuje mezi 55 až 60 lety. V kamionové dopravě je situace lepší, průměrný věk šoférů je kolem 47 let.


Mnohým dopravců situace podle Bicery komplikuje další plánování dopravy. Někteří z nich by například mohli navýšit své přepravní kapacity, kvůli chybějícím řidičům to však nejde. Nedostatek šoférů zároveň může v některých případech vést k neplnění nasmlouvaných kontraktů či zpožďování zásobování. V autobusové dopravě pak Bicera poukazuje na potíže s dopravní obslužností a rušením linek. Kromě toho musí dopravní firmy počítat i se zvýšenými náklady, ať už na inzerci a nábor nových zaměstnanců nebo při tlaku na růst mezd šoférů.





120 zobrazení0 komentářů
bottom of page